Slit..

ja då är det torsdag då. Inte många dagar kvar på lovet nu :( tyvärr. Idag när jag vaknade så började jag genast städa. Mami och jag har en deal. Jag ska städa lite hemma så får jag pengar :D vilket jag är i stort behov av just nu :) Så jag har rengjort alla våra dörrar och skåpluckor i köket. Sen kanske jag tar uteräcket imorgon.
Ikväll ska jag och jennifer gå och se på Dumpa honom. Och igår var vi och såg på En "shopaholics bekännelser". En riktigt rolig film rekomenderar den.

Ja vad har hänt mer då. Jo jag var hos maria i löradags. Det slutade bra. Utom det att en blomkruka gick i kras och att någon jävel snodde marias digitalkamera. Annars så var kvällen lyckad.

Jag träffade elin en stund igår. Vi möttes i centrum. gick och köpte varsin glass på donken och sen satte vi oss i solen :) Jätte mysigt.

just nu så har jag väl inget mer att säga. men vi hörs :)


Puss och smek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0