Fredag

Oj vad tiden går. Har väl inte gjort så mkt de senaste dagarna. Hade nationelltprov i onsdag. Gick väl sådär... Sen var vi och åt igår för att fira maria som fyllde år förra fredagen. :) Det var jätte mysigt. Var typ hudra år sedan vi umgicks alla 5. Vi åt Kina buffé. Åt nästan tills jag storknade. Åt massor av sushi. Åh om inte det var nog så åt jag ännu mer sushi idag med fanny efter skolan :)
Ikväll kanske jag ska till Huset (huddinges ungdomsgård) Får se om jag känner för det. Alla tjatar så mkt bara. Annars ligger jag väl bara hemma och degar framför tvn.
Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska göra. Hittar väl på någonting.

<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

sushi - i looooovvveeee :D<3

2009-04-04 @ 20:15:38
URL: http://rosorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0