En lördag+en söndag.

Igår var det lördag. Då åkte jag vanja och maria in till stan och picknickade :) Det var mysigt. Vi köpte taimat och satte och på nybrokajen. Efter det så åkte vi hem till vanja. Där blev det vin framåt kvällen. Sofia hennes syrra och hennes kille kom också. Det var trevligt :)
Haha, på kvällen efter några glas vin så sa jag till maria att hon skulle få 100 kr om hon klarade av att svälja en matsked kanel. Åh ni tror inte att hon nappar på det eller? Haha, hon stod och hulkade kanel i typ en halvtimme. Stackarn hade kanel i hela näsan. Haha men lite roligt måste jag ju säga att jag tycker att det var. Senare så åkte vi vidare hem till en kakan var hos. När jag kommer dit är det första jag hör. "Nej inte jenny, Jontes syrra". ah då var det ju min brors kompis som bodde där och Ricky och Danne var där. Lite komiskt måste jag ju säga :)  Men när vi kommer dit så säger han att alla måste dra. lite trisst. Aja, men då fick maria och vanja för sig att vi skulle åka in till stan och träffa lars. Var inte så himla taggad på det egentligen. Men men vad gör man inte för sina vänner. Undertiden medans vi väntade på tåg och sånt så pratade jag i telefon med Adde. Shit det var ett jävla bra tag sen jag pratade med honom. Kändes lite konstigt faktiskt. Vi har ju inte umgåtts på typ 3 år. så /: Sen kommer vi in till stan och träffar lars. Sen ska vi åka hem igen. Den trippen kändes ganska meningslös. När vi kommer hem så följer lars med hem till vanja. Jag är så trött så jag pallar inte vara uppe så jag störtlandade i vanjas säng. Skit skön :)

Sen idag har jag inte gjort mkt. När jag vaknar så skickar lars sms och frågar om vi vill komma hem till honom och sola. Det säger man ju inte nej till. Så när vi plockat undan lite åh så. Så gick vi över till honom. (han bor kanske 200 m från vanja) Sen låg vi där och stekte från halv 11 till kl 14 typ :P Då kom papi och hämtade mig så åkte vi på visning igen. I samma område som vi var förra söndagen. Det var skit fint. Hoppas att papi får det. Sen åkte jag hem och somnade på soffan. Och nu sitter jag här :)

Hoppas resten haft en bra helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0