Fredag!

Haha, vilken dag. Tråklektion idag på eftermiddagen och på bussen till tåget så ser vi en tjej utanför bussen som stoppar ner handen i byxan och börjar gräva runt i troserna där bak! Haha, fan vad vi garvade. Åh sen på tåget så klart så ska en person som säkert aldrig hört ordet deoderant. Ush vad han stank.

Sen åkte jag och träffade elisabeth i tumba så åkte vi och handlade. Jag köpte hårfärg :) Så efter vi kommit hem och ätit så färgade hon mitt hår :) Det blev jätte bra, jag är nöjd.

Jag träffade Elin och Maria lite senare på kvällen en stund. Men när elin skulle hem så åkte jag och Maria och träffade Vanja och hennes nya ragg och hans kompisar. Det var inte särskilt lyckat! Satt ute och frös i ca 2 timmar. Så värdelöst. Fan skulle stannat hemma som jag tänkte gjort. 

 Åh nu ligger jag i sängen och ska sova. Ska bara säga att jag saknar Sebbe jätte mkt, han betyder så mkt för mig :D <3 Puss på dig älsklingen!

Puss & Kram er Jenny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0