17-21 sep

Den här helgen har vart otroligt bra! Sebbe kom i onsdags och så gick vi på Coldplay i trosdags. Konserten var skit bra! I fredags vart det tjejkväll hos elle. Först pizza sen blev det vin och kortspel. Haha, efter att Jossan, Fanny och Jenna gått slocknade jag och elle i soffan. Vaknade av att jag fick sms av sebbe ( som var på krogen ) som sa att han ville åka hemåt. Så det var bara att åka och möta honom.
Lördagen åkte vi in till stan, jag köpte en tunika och sebbe köpte ett par jeans. Sen låg vi hemma hela kvällen och tittade på film med familjen :) Det var mysigt. Sen var det söndag och älsklingen lämnade mig :( Ush, kommer inte klara av alla de här avskeden efter varje helg vi ses.

Aja, nu ligger i sängen och ska sova nu. Jag saknar dig så fruktansvärt mkt! Du betyder så oerhört mycket för mig. Jag är så glad att jag träffade dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0