snart dags att sova

Ligger i sängen nu och pratar med min älskling.
Det har vart en helt okej dag idag. Hade bara en lektion och på den tittade vi på film hela lektionen för att tråk lennart inte var i skolan :) Det var skönt. Jag kom väl hem vid 1 tiden efter skolan, och som vanligt så gick jag och la mig direkt. Så skönt att bara lägga sig ner när man kommer hem. Tränade idag också (igen). Tror att jag håller på att bli tränings narkoman, det är inte bra. Får se om jag tränar imorgon. Känner att jag behöver vila lite. Känner även att jag kommer att ha träningsvärk imorgon. Jobbigt!

Juste Jenna hur hade du det hos mamma din ? :D Eller hoppade du av i älvsjö och åkte tillbaka?

Bara tre dagar kvar tills älsklingen kommer hit :D Åh vad jag längtar. Ska bli så mysigt i helgen. Vi ska på chokladmässan och så ska vi bowla :)

Puss och Kram Jenny <3

Kommentarer
Postat av: Elle

ska du oxå på chokladmässan! :O jag och några andra kanske oxå ska dit! :D

Då kan vi ses där! :)

<3

2008-10-08 @ 11:52:06
Postat av: Jenna

Haha, jag hoppade inte av i älvsjö (A) Jag var hos mamma i kanske en timme eller något, kul att träffa henne igen :) <3

2008-10-08 @ 17:01:31
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0