Prinsesstårta, Mums!

Vaknade imorse av att familjen kom in och sjöng för mig :) Fick prinsesstårta och päron soda. Jag fyller ju år imorgon men eftersom jag åker till gbg ikväll så blev det imorse. Jag har en så gullig familj. Fick även lite presenter. Det var ett mysigt sätt att vakna på.

Men det är ju alltid lika jobbigt att gå upp på¨morgonen. Kände verkligen inte för att gå till skolan idag. Men gick i alla fall.

Sen har vart i köket hela dagen idag också. Vi hade Marina ush hon förstörde hela dagen med att ha ett oförderätt prov på morgonen! Blä på henne. Aja, lärare kan ju göra så.
Åkte från skolan och hämtade min lillebror idag. Åkte hem och hoppade in i duschen. Guuud vad skönt det är att duscha ibland!

Ah och nu sitter jag här. Kanske ska äta lite snart. Men ärligt talat är jag inte så hungrig, har ätit så mkt i köket idag. Så jag känner mig alderles uppsvullen.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0