Min söndag :)

Idag har jag vart i Skärholmen och fått ett par skor av mig kära fader :) köpte även ett par strumpbyxor (mörkgråa). Sen har jag väl inte gjort så mkt. Vi åkte hem åt lite. Sen åkte jag till träningen med elisabeth. Kom hem kollade lite på tv, pratade en stund med Sebbe. Det var skönt att höra hans röst igen. Hann inte prata igår för han var ute på krogen /: Men på fredag kommer han hit :D Åh vad jag längtar.
Och nu ligger jag här och borde plugga till svenska provet som vi har imorgon men jag känner inte att jag har någon lust. Blä! Varför ska man behöva gå i skolan för. Det enda som är roligt är att vara i köket. När man får göra någonting praktiskt. Aja, jag ska väl inte klaga så mkt. Det finns ju faktiskt dom som inte ens får möjligheten att gå i skolan.

Jag vill även tacka natalie för den snygga designen på min blogg :D Blev skit bra.

Puss alla! // Jenny <3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Verkar som att ingen pluggade till svenskaprovet ;)

2008-10-06 @ 08:23:20
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0