Min helg

Fredag:
Fredagen blev lyckad. Jag och maria åkte hem till henne efter att ha ätit hemma hos mig. Sen blev det förkrök hemma hos maria innan vi åkte till huddinge hallen och tittade på Vanjas och Sofias match. När matchen var slut så bestämde vi oss för att åka tillbaka till maria efter att ha gjort ett kort stopp i huddinge eftersom vissa skulle ha cigg. Jaja, men efter en stund kom vi fram. Åh då var det bara att börja. Kvällen slutade med ett långt telefonsamtal med mitt ex, vi stod och skrek åt varandra och var väldigt sura. Åh sen efter det så ringde jag till sebbe kl 2 på natten så klart full som jag var och börjar storböla över någonting. Ush, jag tycker synd om honom.

Lördag:
Jag vaknar upp hemma hos maria och känner att jag har världens huvudvärk. och eftersom maria skulle till eskilstuna så vi var tvungna att åka hemifrån maria kl 09.18 det var lite drygt. Så jag och Vanjus åkte hem till henne och sov. tror jag sov typ 3 timmar. sen blev jag upptvingad igen eftersom vi var tvungna att vara vid skanstull kl 2 för då skulla vanja pierca sig. Vi mötte Leo och hans kompis och var med dom en stund. Sen klippte jag mig, åh sen åkte vi hem till mig och åt. På vägen stannade vi till i tumba centrum och köpt hårfärg till mig. Eftersom mitt hår hade blivit grönt så var jag ju bara tvungen att färga det igen. (Nu är det riktigt snyggt faktiskt) På kvällen var vi bara hemma och svullade glass, chips och godis. Det var mysigt.

Hoppas resten också haft en bra helg :)
Puss // Jenny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0