:/ Jobbig dag idag

Har just kommit hem från skolan och sitter i min underbara säng. Pratade just med Elisabeth och vi bestämde oss för att inte åka och träna idag eftersom både hon och jag har ont i halsen. Ikväll åker jag hem till mamma. Jobbigt, har just börjat packa mina väskor. Så jobbigt att flytta hela tiden, men men. Det är väl sånt man får stå ut med.
Har haft kök och livsmedels kunskap idag. Prov nästa vecka känner att jag verkligen inte orkar. Men vad ska man göra? Jag har även vart på jätte dåligt humör hela dagen och vart bitchig mot de flesta. Förlåt Jenna om jag vart jätte jobbig xD

Nu är det bara 26 timmar kvar tills älsklingen kommer hit. Åh vad jag längtar, har gått tre veckor sen sist. Ush, det är så jobbigt att det är så långt som det är.

Aja, ha en bra kväll folket :)

Kommentarer
Postat av: Jenna

Haha, jag tyckte att du var okej ;) Inte alltför jobbig, hahah! <3

2008-10-09 @ 17:15:56
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0