Jävla äckel!!!

Kom just hem från en kaos dag på restaurangen! Vid lunchtid när gästerna började droppa in ska alex ner till omklädningsrummet och märker att alla skåp i killarnas omklädningsrum har blivit rensade. Det är någon som gått in och knippsat sönder låsen på skåpen och tagit allting som de har hittat. Som tur är så är tjejernas omklädningsrum längre in i byggnaden så de inte sett det. Ush, det blev världens kallabalik. Det skulle ju komma flera gäster så det var bara att bita i det sura äpplet och köra på. Vår köksmästare hade ju också blivit av med allt och var upprörd. Polisen skulle komma men tror du att dom gör det, nej inte ens 3 timmar efter vi ringt och sagt vad som hänt kommer dom. så jävla dåligt. Pojkarna fick ju så klart sitta och skriva ner allt de blivit av med. Det blev nästan 10 000 var som de blivit av med. Hoppas försäkringen täcker! Jag förstår inte vad fan det är med folk och ta andras saker? Man måste ju ha fel i huvudet när man gör någonting sådant. Har folk ingen hjärna över huvudtaget???
Jag är så jäkla glad att det inte var mina saker som blev snodda för då hade jag fan brutit ihopp och inte klarat av resten av dagen.

För övrigt har det väl vart helt okej. Man lär sig någonting nytt varje gång man är i köket och det är roligt.


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0