Hemma :)

Kom hem från träningen för några timmar sen, känner att jag är helt slut i kroppen. Behöver min sömn egentligen. Men vill inte sova :)

Vi serverade i restaurangen idag. Det gick väl bra, det kunde ha gått bättre men det hade kunnat gå sämre också. Dom fick sin mat ockh dom var nöjda :) så det antar jag är ett bra tecken.
Efter skolan så träffade jag emil. Först så hade jag faktiskt ingen större lust. Men det slutade väl helt okej. Det är ju inte värre i alla fall, och det är ju bra. Det var skönt att prata om det även om det gått aldeless för lång tid. Men jag fick ju reda på att vanja har smutskastat mig totalt för emil. Ush! Jag är så jäkla förbannad på henne. Det var droppen asså, efter allt som har hänt mellan och så var det här pricken över i:t. Ne jag kommer aldrig kunna lite på henne på de sätt som jag gjort förut. Nä bläää för henne, orkar inte ens vara arg. Hon är inte värd det!

Imorgon åker jag till mami. Orkar inte egentligen. Men vadå, vad ska man göra. Har man skilda föräldrar så går det väl inte att göra så mkt. :/

Aja, sov gott alla det tänker jag göra

Puss och Kram Jenny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0