Hemma igen

Kom just hem från skolan. Hade prov idag, Det gick väl helt okej för att inte ha pluggat. Det var i arbetsmiljö och säkerhet med tråk lennart. Jaja, sen fick vi skriva om filmen vi hade sett i tisdags. Tråkigt!

Den här dagen började med att jag vaknade av min mobil kl 10 och borde gått upp då men jag som är så korkad lyckades somna om. Vaknade inte för än kvart över 11 igen. Och för att hinna i tid till skolan måste jag åka 20 över 11. Så ja, jag hoppade in i duschen och funderarde på om jag skulle skita i skolan. Men slutade med att jag gick och kom lite sent. Men men, sånt händer även de bästa :D Det slutade bra i alla fall, vi fick sluta när vi var klara med uppgiften i alla fall, så det var ju skönt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0