Helgen :)

Nu kommer  helg :D Sorry för att jag inte har uppdaterat men det är ju så att min älskling vart här i helgen så har inte riktigt haft tid. Eller ah, jag är hellre med honom än sitter vid datorn.

I fredags kom sebbe vid 7 tiden. Sen åkte vi bara hem och låg och degade. Det var mys.
I lördags så gick vi på chokladmässan. Till alla som inte var där ni missade verkligen någonting. Det var fullt av folk överallt. Massa choklad så klart :) Mkt smakprover blev det väl, mådde lite små illa efter. Men det var de värt :) Vi kom dit kl 10 när det öppnade och åkte hem hem vid 1. Sen slöade vi tills maten var klar. Sen blev det bowling :) Pappa och elisabeth följde med mig och sebbe. Mamma och Pratik skulle se på matchen så de ville inte med. Jag vann så klart båda serierna. Det var väldigt nära att sebbe slog mig den andra. Men jag lyckades komma förbi på slutet. När vi kom hem sen så var vi så trötta så vi gick och la oss nästan direkt. :)
Idag gjorde vi absolut inte någonting alls. Vi låg i sängen tills vi åt frulle, sen la vi oss igen och tittade på film. Sen har vi legat där tills Sebbe skulle hem och jag skulle träna. Jag kom hem från träningen för en timme sen. Det var skönt att få träna eftersom jag inte kunde det i torsags för jag hade ont i halsen.
Nu är det väldigt ensamt här utan honom :( Aja, jag får överleva i två veckor tills vi träffas igen. Åh så är det lov så då är vi tsm i en hel vecka :)

Puss och Kram alla Glada människor :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0