Booty Express ;)

Har just kommit hem från fanny :D vi hade mysmiddag med spaghetti och köttfärssås. Den tittade vi lite på tv och myste i soffan :) Skönt att ha en lugnt kväll. Men imorgon blir det lite andra puckar :D då är det ferre.

Hade en seg dag i skolan. Tråk lennart i 3 timmar!
Träffade elin idag också, var ett tag sen nu. Kul att träffas igen.
Ja men nu ska jag väl sova antar jag, imorgon blir det Booty Express på gymixen, och annika från let's dance kommer också. Får se vad hon har att bjuda på :)

Sov gott alla, Pusss <3

Ps:
Måste bara säga att jag längtar efter att få träffa min älskling igen. Blir så sällan :(    (För er som inte vet om det så är de så att min kära pojkvän bor i göteborg och jag i stockholm)  Saknar honom såååå! Puss på dig älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0