Shame on me!

Ojojoj, Nu var det ett bra tag sen jag skrev någonting här! shame on me!
Aja, det har väl inte hänt så jätte mkt. Jag var ju i gbg över lovet hos pojvännen. Det var underbart eftersom vi inte träffas så ofta. Vi åkte till hans land sista kvällen med Larran och Jessica och hade det mysigt.
Sen är vi nu tillbaka i skolan. TRÅK! Vi fick veta våra praktikplatser. Efter många om moment så fick jag och jossan vara på samma ställ! (thank you Kaj) Skulle dö att vara ensam.
Jag har vart i stan idag och handlat två par skor och två tunikor. Så jag är nöjd. (utom det att jag gick emot mina principer och köpte kläder från gina tricot. Jag gillar inte att köpa kläder där eftersom alla har samma kläder men men. Gjort är gjort.
Jag tränade igår och tränade idag, det var riktigt skönt. Första träningen på två veckor. Men nu är man tillbaka på spåret igen.
Nu ska jag väl skriva klart min svenska och sen ska jag sova :)
God natt alla glada, Sov gott :) Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0