Redan Torsdag!?

Ja då var det redan torsdag. Dagarna går så jäkla fort.
Idag stod vi i metodköket med Kaj eftersom Marina var sjuk. På efermiddagen så hade vi Anders och vi skulle redovisa våra projekt som vi gjort i livsmedelskunskapen. Jag kan ju inte säga att jag hamnade i den bäste gruppen direkt. Det slutade med att jag stod där själv och redovisade bara för att Ousman tydligen inte skulle göra det och de andra två inte var i skolan /: Aja, sånt är livet. det är bara att leva med.
Efter skolan åkte jag hem och tittade på film en stund, men efter ett tag så somnade jag och vaknade av att mamma ringde mig. Då var klockan redan 5 och jag var tvungen att gå upp att göra mat. Tränade sen kl 7. Jobbigt som fan var det. Men skönt ändå. Man vet ju att man gör någonting bra. Känner att det är dags att komma i form...
Och nu ligger jag i sängen och är redo för läggdags.
Imrogon åker jag till Gbg :) Ska ha en myshelg med älsklingen och åker inte hem för än sent måndag kväll. Tåget imorgon går kl 13.15 och innan det ska jag väl sova antar jag. Skönt med sovmorgon. Ni andra som tänker gå till skolan får ha det  så jätte kul. Nej nu ska jag sova.
Puss och kram :) <3

Kommentarer
Postat av: Elle

du får ha det så mys i göteborg med pojkvännen! :D

2008-11-21 @ 11:52:41
URL: http://elle91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0