I'am getting bad at this...

Känner att jag börjar bli väldigt dålig på att skriva...
Har vart i köket idag. Det gick väl bra antar jag. Sen träffade jag elin och åkte in en sväng till stan :) Och nu har jag kommit hem.
Just nu så snöa det ute, känner att jag verkligen vill ja jul nu. Det är så mysigt att sitta inne och dricka varm oboy och kura ner sig i soffan med någon man tycker om och bara mysa medans det är kallt ute :)
På fredag åker jag till Göteborg (igen). Sebbe var här i helgen föresten. Vi gjorde väl inget vettigt tror jag. Låg mest hemma. Men köpte lite julklappar i lördags i alla fall. Nu har jag inte många kvar att köpa...
Nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att maten blir klar :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0